7 Mart 2012 Çarşamba

DELİ MİYİM NEYİM?

Bir aydır ne zaman dönecek,dönse bir an önce e hadiii diyip duruyordum. 16 şubatta bir kere yanlışlıkla yüzüstüyken döndü de dünyalar benim oldu, o deneme de son oldu:) hala dönemiyor paşam. Şimdilerde tamamen YAN dönebiliyor ama sevindim mi üzüldüm mü bilemedim. Karmaşık duygular içindeyim. eskiden koyduğum yerde kalıyordu. Şimdi hep tetikte olucam. Düşer mi düştü mü endişesiyle geçicek günüm. Bir yandan da seviniyorum gelişimi için bu büyük bir adım. Büyüsün istiyorum ama çabucak değil. Bu bebe kokusunu, omzuma kafasını yaslamasını, sıcaklığını daha çok doya doya hissedebileyim. Bir yandan da çabucak dişlerini göreyim, emeklesin,yürüsün,anne desin, baba desin, ek gıdalarını alsın. Bi atraksizyon bi hareket olsun. Yani böyle garip bir haldeyim. deli miyim bilmem ki neyim? :)))

1 yorum:

  1. hiç sevmedi melegim :) portakala verdigi tepki daha hoştu

    YanıtlaSil