29 Şubat 2012 Çarşamba

ilklerimiz

Gülücüğü:

1 aylıktın. Bizim yatağımızda sohbet ederken gülüp başını çevirdin.  Bu ayrıntıyı hep hatırlamak istiyorum gülünce başını çeviriyorsun.
İlk Kez Hareketleri Görmeye Başlaması:
15 günden sonra bizi takip etmeye başladın. yüzüne yakın durup konuşunca yüzümüzü inceledin.
İlk Mırıldanışı:

2. aya girince mırıldanmaya bizimle sohbete başladın. seninle konuşurken başını yana çevirip hiç kıpırdamıyordun. Meğer bu ilgilendiğini gösteriyormuş.
İlk Kaprisi:

Seni uyutmaya çalışıyordum çok ağladın ama ben kucağıma almadım. Babana gülüyordun ama benim yüzüme bile bakmadın. 4 aylıktın.
İlk Tırnak Kesimi:
15 günlüktün çok korkuyordum keserken bebeğim..
20 günlükken büyüüük ananeye 40 ında ise huriş teyzeye gittik.
İlk Dışarı Çıkışı:
5 günlüktün rutin kontrole gittik.
İlk Banyosu:
3 günlüktü annem ve kayınvalidem yaptırdı.
 İlk Diş Çıkarması:

salyalar gırla gidiyo bekiyoruz.
Oyuncaklar (sevdiği):
 Diş kaşıyıcılı tiny love çiçek çıngırak ve içinde toplar olan şeffafçıngırak.
Oyuncaklar (sevmediği):
playgronun örümceğini pek sevmiyorsun.
Sevdikleri-Sevmedikleri...
hamağında uyumayı sevmiyor.Mutfak kapısındaki boncukları seviyor.
ilk gördüğü akrabası..
hastahanede teyze babanne annane dede alper enişte hala ............ve daha kimler kimler..
ilk gittigi cafe...
forum istanbul sütiş oturmamız ve kalkmamız bir oldu 2 aylıktın.
Yemekler (sevdiği):
Meyveler (sevdiği):
Meyveler (sevmediği):.......................
İçecekler (sevdiği):..........................
İçecekler (sevmediği):limonlu rezene çayı- su......................
İlk Oyuncağı:

İlk Emeklemesi:
İlk Kelimesi:
İlk Arkadaşı:İlk Tuvalet Alışkanlığı:..........................
 

Komik Tarafları:
Emerken ve uyurken çıkarttığı
n sesleri duyanlar gülmekten yerle bir oluyor kaka yapışın çok komik büyük adam gibi baya gürültülü oluyor:))COORRRTT . Üzerini çıkartıp giydirirken çok kızıyorsun.Uyandığında  s harfi gibi oluyorsun popo ve kafa arkaya atılıyo bel içeri çekiliyo kollar yukarda dudak dışarda kafayı ordan oraya sallıyorsun. Mutfaktaki boncuklara, dönencene buzdolabındaki süslere gülüyorsun. Hamdi damdi şarkısını çok seviyorsun.(4 ay)
Notlar...25. 02.2012 sen,ben,baban forum istanbulda iskender yedik ve sesini çıkartmadın. bu bir ilk:)

1 yorum:

  1. Eymenimi ve onun güzel annesini burdan adım adım takip edicem :) he bu arada şu COORRT kısmında ki ustalığın inşallah ilerki yaşlarda yerini pıısss 'a bırakır kuzucum :)))

    YanıtlaSil